Relatia ca una de afaceri

1
Cum ar trebui sa arate o relatie? Habar nu am! Stiu doar ca e destul de dificil, odata ce inaintezi in varsta, sa te obisnuiesti cu un om indiferent care este caracterul lui (bun sau rau) si asta pentru ca ai din ce in ce mai multe tabieturi care trebuie respectate cu sfintenie, iar cel de langa tine nu face decat sa iti dea intreaga lume peste cap ceea ce inseamna frustrari acumulate pentru tine.
Asa mi se intampla mie in ultimul timp. Desi imi place ca ma aflu intr-o relatie cu un om deosebit mi se pare ca toate obiceiurile mele sunt date peste cap din ce in ce mai mult, iar toata lumea mea a fost intoarsa cu fundul in jos. Ce-i drept, dupa mai multe luni de relatie, incep sa se aseze lucrurile si sa apara tabieturi comune pe care poti sa le indeplinesti fara nicio grija. Dar, momentan, mi se pare ca traiesc un razboi care nu face decat sa stabileasca care isi respecta mai mult obiceiurile. Mi-as dori sa nu mai fie asa, iar aceasta perioada de inceput sa treaca cu viteza luminii si sa nu mai reprezinte un pericol. Cred eu, ca daca treci de primele sase luni, atunci ai intrat cu adevarat intr-o relatie. Atunci poti spune ca il accepti cu adevarat in viata ta pe cel de langa tine. Pana la urma, e ca intr-o afacere. Iti ia ceva timp sa ai incredere deplina, de exemplu intr-o firma care ofera servicii externalizare salarizare, pentru ca nu stii cum face, dar odata ce v-ati obisnuit unul cu altul, totul decurge foarte normal.

de mine si atat.

scriu cand vreau si cum vreau.
si nimic mai mult :)

Un comentariu:

  1. Could not find any contact info from you, but if you could please email me at tureesuh@gmail.com. I simply have an inquiry about the url that you are using. Please and thank you

    RăspundețiȘtergere