What goes around – comes around

0
De ce în oraş stelele nu se văd ? Excepţie factorul ecologic &co. Trăind în oraş, suntem practic lipsiţi de această privelişte minunată. Să fie oare din cauza ocupaţiei şi lipsei de timp ?

Din copilărie eram interesată de ceea ce ascund stelele – probabil atunci am început să-mi şi dezvolt paranoia pt simboluri, precum că totul se întâmplă cu un scop, iar semnul ăla ar fi indicând ceva.

Şi deci, viaţa e un lanţ simbolistic, scheletul căreia constă din mici indicii pe care le putem citit în stele, cafea, cărţi, palme, ochi, atingeri, cristale, mingi „fermecate” &co. ?

Oare oamenii pe care i-am cunoscut ieri, simpli trecători (cândva), dar care au reapărut astăzi în viaţa mea (ca un vânt sufocant de vară, tăindu-mi respiraţia) erau prezenţi în stele, iar eu, trăind în oraş, nu i-am observat ? Şi dacă aş fi desluşit taina ani în urmă, i-aş fi lăsat să mă cunoască ? Or, aş fi încercat să-i citesc, pt a învăţa din timp cum să influenţez asupra reapariţiei (sau dispariţiei) acestora din viaţa mea ? Să fie oraşul atât de mic, or puterea stelelor atât de mare ? What goes around – comes around ?

de mine si atat.

scriu cand vreau si cum vreau.
si nimic mai mult :)

0 comentarii: